عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
هو الله لا اله الا هو هو النور
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سالگرد شهادت شهيد چمران
نویسنده : حسين
تاریخ : چهار شنبه 31 خرداد 1391

  نمايش تصوير در وضيعت عادي  نمايش تصوير در وضيعت عادي نمايش تصوير در وضيعت عادي 

     

31خرداد سالگرد شهادت عارف خدايي، شهيد چمران گرامي باد.

نيايشهاي عارفانه شهيد چمران دل هرخداترسي رابه لرزه اي وا ميدارد تا بداند عشق نه اين بازيهاي خياباني است و نه افسانه هاي اساطيري ,بلکه تعالي روح بشر است به معشوقي که دل دادگي مطلق ازآن اوست .                                                   
مجاهدي خستگي ناپذيرکه نامش هنوز زينت بخش ميدانهاي جنوب لبنان و جنوب ايران است . بايد مصطفي را درگفتار جوان 22ساله اي جستجو کرد که درآمريکا متولد شده ودرپي يافتن خود با روح بلند وعاشق اين مردبزرگوار آشنا شده وازآن پس باشنيدن نامش اشک فراق درگوشه چشمانش حلقه ميزند.متن زيرمناجاتي به يادگارمانده ازاين عارف جاودان است که پيش ازشهادتش به نگارش درآمده است .بسم الله الرحمن الرحيم من اعتقاد دارم که خداي بزرگ انسان را به اندازه درد و رنجي که در راه خدا تحمل کرده است پاداش مي دهد، و ارزش هر انساني به اندازه درد و رنجي است که در اين راه تحمل کرده است، و مي بينيم که مردان خدا بيش از هر کس در زندگي خود گرفتار بلا و رنج و درد شده اند، علي بزرگ را بنگريد که خداي درد است که گويي بند بند وجودش با درد و رنج جوش خورده است. حسين را نظاره کنيد که در دريايي از درد و شکنجه فرو رفت که نظير آن در عالم ديده نشده است ، و زينب کبري را ببينيد که با درد و رنج انس گرفته است .درد دل آدمي را بيدار مي کند ، روح را صفا مي دهد ، غرور و خود خواهي را نابود مي کند. نخوت و فراموشي را از بين مي برد ، انسان را متوجه وجود خود مي کند .انسان گاهگاهي خود را فراموش مي کند ، فراموش مي کند که بدن دارد، بدني ضعيف و ناتوان که، در مقابل عالم و زمان کوچک و ناچيز و آسيب پذير است ، فراموش مي کند که هميشگي نيست، و چند صباحي بيشتر نمي پايد، فراموش مي کند که جسم مادي او نمي تواند با روح او هم پرواز شود، لذا اين انسان احساس ابديت و مطلقيت و غرور و قدرت مي کند، سرمست پيروزي و اوج آمال و آرزوهاي دور و دراز خود ، بي خبر از حقيقت تلخ و واقعيتهاي عيني وجود ، به پيش مي تازد و از هيچ ظلم وستم رو گردان نمي شود. اما درد آدمي را به خود مي آورد ، حقيقت وجود او را به آدمي مي فهماند و ضعف و زوال و ذلت خود را درک مي کند و دست از غرور کبريايي برمي دارد ، و معني خودخواهي و مصلحت طلبي و غرور را مي فهمد و آن را توجه نمي کند .              
خدايا تو را شکر مي کنم که با فقر آشنايم کردي تا رنج گرسنگان را بفهمم و فشار دروني نيازمندان را درک کنم .                                                                        
خدايا هدايتم کن زيرا مي دانم که گمراهي چه بلاي خطرناکي است .          
خدايا هدايتم کن که ظلم نکنم زيرا مي دانم ظلم چه گناه نابخشودني است .
خدايا ارشادم کن که بي انصافي نکنم زيرا کسي که انصاف ندارد ، شرف ندارد .
خدايا راهنمايم باش تا حق کسي را ضايع نکنم که بي احترامي به يک انسان همانا کيفر خداي بزرگ است. خدايا مرا از بلاي غرور وخودخواهي نجات ده تا حقايق وجود را ببينم و جمال زيباي تو را مشاهده کنم .خدايا پستي دنيا و ناپايداري روزگار را هميشه در نظرم جلوه گر ساز تا فريب زرق وبرق عالم خاکي مرا از ياد تو دور نکند .خدايا من کوچکم ، ضعيفم ، ناچيزم ، پر کاهي در مقابل طوفانها هستم . به من ديده عبرت بين ده تا ناچيزي خود را ببينم و عظمت و جلال ترا براستي بفهمم و بدرستي تسبيح کنم .اي حيات با تو وداع مي کنم با همه زيباييهايت ، با همه مظاهر جلال و جبروت ، با همه کوهها و آسمانها و درياها و صحراها ، با همه وجود وداع مي کنم . با قلبي سوزان و غم آلود به سوي خداي خود مي روم و از همه چيز چشم مي پوشم. اي پاهاي من ، مي دانم شما چابکيد، مي دانم که در همه مسابقه ها گوي سبقت از رقيبان ربوده ايد ، مي دانم فداکاريد ، مي دانم که به فرمان من مشتاقانه به سوي شهادت صاعقه وار به حرکت در مي آئيد ، اما من آرزوئي بزرگتر دارم ، من مي خواهم که شما به بلندي طبع بلندم ، به حرکت در آئيد ، به قدرت اراده آهنينم محکم باشيد ، به سرعت تصميمات و طرحهايم سريع باشيد . اين پيکر کوچک ولي سنگين از آرزوها ونقشه ها واميدها ومسئوليتها  را به سرعت مطلوب به هر نقطه دلخواه برسانيد .اي پاهاي من در اين لحظات آخر عمر آبروي مرا حفظ کنيد . شما سالهاي دراز به من خدمت کرده ايد ، از شما مي خواهم که در اين آخرين لحظه نيز وظيفه ي خود را به بهترين وجه ادا کنيد . اي پاهاي من سريع وتوانا باشيد ، اي دستهاي من قوي ودقيق باشيد ، اي چشمان من تيزبين وهوشيار باشيد ، اي قلب من ، اين لحظات آخرين را تحمل کن ، اي نفس ، مرا ضعيف وذليل مگذار ، چند لحظه بيشتر  با قدرت واراده صبور وتوانا باش. به شما قول مي دهم که چند لحظه ديگر همه شما در استراحتي عميق وابدي آرامش خود را براي هميشه  بيابيد وتلافي اين عمر خسته کننده واين لحظات سخت و سنگين را دريافت کنيد. چند لحظه ديگر به آرامش خواهيد رسيد،آرامشي ابدي.ديگر شما را زحمت نخواهم داد.ديگر شب و روز استثمارتان نخواهم کرد. ديگر فشار عالم و شکنجه روزگار را بر شما تحميل نخواهم کرد.ديگر به شما بي خوابي نخواهم داد و شما ديگر از خستگي فرياد نخواهيد کرد. از درد و شکنجه ضجه نخواهيد زد. از گرسنگي و گرما و سرما شکوه نخواهيد کرد. و براي هميشه در بستر نرم خاک، آرام و آسوده خواهيد بود. اما اين لحظات حساس ،لحظات وداع با زندگي و عالم، لحظات لقاي پروردگار، لحظات رقص من در برابر مرگ بايد زيبا باشد.خدايا! وجودم اشک شده ، همه وجودم از اشک مي جوشد ، مي لرزد ، مي سوزد و خاکستر مي شود. اشک شده ام و ديگر هيچ ، به من اجازه بده تا در جوارت قرباني شوم و بر خاک ريخته شوم واز وجود اشکم غنچه اي بشکفد که نسيم عشق و عرفان وفداکاري از آن سرچشمه بگيرد .خدايا تو را شکر مي کنم که باب شهادت را به روي بندگان خالصت گشوده اي تا هنگامي که همه راهها بسته است و هيچ  راهي جز ذلت و خفت و نکبت باقي نمانده است مسح توان دست به اين باب شهادت زد و پيروزمند و پر افتخار به وصل خدائي رسيد.   ايران بلاک     
 


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
پشتوانه عشق
نویسنده : حسين
تاریخ : یک شنبه 28 خرداد 1391

قلمي که پشت آن عشق نباشد 

و عشقي که پشت آن خدا نباشد

به ارزني نمي ارزد.                     


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5

 بسم الله الرحمن الرحیم

جنك نرم تهاجم فرهنكي شبيخون فرهنكي ناتوي فرهنكي سنكر شناسي
صحنه جنك نرم راسربازانيست لشكريان وياران خدا وجنود ولشكريان شيطان پس اي عزيز بنكركه شماجوان مسلمان جزوكدام لشكرهستي انصارالله وحزب الله ياحزب شيطان وجنودشيطان خداوند درقران عظیم می فرماید:یاایهاالذین امنوا کونوا انصارالله ای اهل ایمان شما ازیاران خدا باشید ووعده می دهد که اگرشماخدارایاری کنید خداشمارایاری کنید خداشمارایاری می کند وشماراثابت قدم می گرداند یاایهاالذین امنوا ان تنصرواالله ینصرکم ویثبت اقدامکم شما جوان مگرروز عاشورا برای حضرت ابوالفضل سینه نمی زنید شعارحضرت هنگامی که دست راست اوتوسط دشمن قطع شدچه بود؟ حضرت دران لحظه ندادادکه والله ان قطعتموا یمینی انی احامی ابدا عن دینی .به خدا قسم اگردست راست من راقطع کردید بدرستی که من برای همیشه ازدینم حمایت می کنم وبراین قول ثابت ماند وتمام وفارابجا اورد تااینکه خون قلب خویش را رادرراه خدا اهدا کرد.شمامگرپیرو عباس وشیعه حسین شهید نیستید.ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان به گوش می رسد.پس چراعلم حمایت ازاسلام وقران وپرچم حسین رابلند نمی کنید؟ چرادرراه خداقلم نمی زنید؟چرادرعرصه جنگ فرهنگی ودرمقابل ناتوی فرهنگی دشمن برای هدایت جوانان ونوجوانان نمینویسید؟چراازنورنمی گوئید؟زمان زمان سنگر شناسی است درجبهه فرهنگی باید اهل قلم وهنر سنگرخودرابه خوبی بشناسند.شکرنعمتهای زیادی که خداوند به انسان داده نعمت دست، نعمت چشم ،نعمت سواد، نعمت جوانی این است که ازانهابرای یاری دین خدا استفاده کنید.تاذخیره ای باشدبرای زندگی ابدی خیلی فرق است درانتخاب این دوراه یاری خدا نتیجه اش بهشت وسرنوشت یاران شیطان جهنم وهمنشینی با شیطان.سالها قبل رهبري انقلاب اسلامي خطر شبيخون وتهاجم فرهنكي را تذكرداد واخیرا خبر ازناتوی فرهنگی دشمن دادند.ناتوی فرهنگی چیست ؟ کشورهایی چون امریکا انگلیس فرانسه المان و......که زمانی درمقابل کشورهای بلوک شرق ازجمله اتحادجماهیر شوروی سابق درعرصه جنگ نظامی باهم متحد شده بودند.اکنون برای ضربه زدن به اسلام وجوانان مسلمان درجبهه فرهنگی باهم متفق شده اند. اخیرا امریکا برای منحرف کردن جوانان ایرانی بودجه ای 50میلیون دلاری مخصوص عرصه اینترنت قراردادتاانهارابه فساد بکشاند.این همه تبلیغات وابزار مسموم چه هدفی رادنبال می کند؟ شبيخون زمانيست كه دشمن شبانه حمله كند ونيروهاي خودي خواب باشند درنتيجه تلفات زيادي داردابتدا انسان متوجه حمله دشمن نيست ودشمن موفق به يياده كردن اهداف خود مي شودنمونه انرا دربازار جامعه اسلامي درمد لباس درشكل ارايش مردهاوزنان وانواع ماكتها مي توان ديد واين كوشه كوجكي ازشبيخون همه جانبه است تهاجم فرهنكي حمله همه جانبه فرنك غرب به فرهنك نوراني اسلام وفرهنك ملي ايران وسايركشورهاست براي كنارزدن كتابهاي كرانسنك مانندقران نهج البلاغه صحيفه سجاديه وكتب احاديث ائمه معصومين وكتب ادبي ايران كه سرمايه هاي يرقيمت هستنددرروايت هست كه دراخرالزمان دينداري وحفظ دين مانند كرفتن اتش دركف دست است . به كشته جنك نظامي شهيد ناميده مي شد وباعزت واحترام روي دست مردم تشييع مي شد.ولی کشته جنگ فرهنگی ذلیل است وهیچ عزتی ندارد ومایه ننگ خانواده وطایفه است شخص معتادی که دربدترین جاها گرفتار پنجه عقاب مرگ می شودوبابار سنگین گناه برخدای عزیزوارد می شود.کدام یک ازاین دوگروه بهترندهردو می توانستند باانتخاب راه صحیح ودوست خوب بهشتی شوند.
ابزار جنك نرم كه مورد استفاده شياطين براي كمراه كردن جوانان مي باشد وسائلي چون اينترنت ماهواره مواد مخدر ابزارموسیقی حرام ومجلات وروزنامه ها فيلمها وسي دي هاي كتابهايي است كه دين وايمان مسلمين را نشانه كرفته است ابزارجنك نرم قلم است وقلم بدستاني كه درصددسست كردن اعتقادات جوانان ومشغول شبهه افكني دردين مردم هستندسربازان دشمن دراين ميدان نبرد هستندخدالشکریان خود رافراخوانده وشیطان نیز سربازان خود راجمع کرده است.

|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
شهیدان زنده اند الله اکبر
نویسنده : حسين
تاریخ : یک شنبه 28 خرداد 1391

شهیدان زنده اند الله اکبر        به خون آغشته اند الله اکبر

ولا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله اموات بل احيا عند ربهم يرزقون

 

شهیدان زنده اند الله اکبر        به خون آغشته اند الله اکبر

شهیدان زنده اند الله اکبر      به خون آغشته اند الله اکبر

شهیدان زنده اند الله اکبر        به خون آغشته اند الله اکبر

شهیدان زنده اند الله اکبر      به خون آغشته اند الله اکبر


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
یادشهدا
نویسنده : حسين
تاریخ : یک شنبه 21 خرداد 1391

             بسم رب الشهداء   

       زنده نگهداشتن يادشهدا
          کمترازشهادت نيست.
                                      مقام معظم رهبري   

|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
وصيت نامه شهيدنصرالله جمشيدي
نویسنده : حسين
تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391

بسم الله الرحمن الرحيم

  اين وصيت نامه هايي که اين عزيزان مي نويسند مطالعه کنيد 50 سال عبادت کرديد وخداقبول کند يک روز هم يکي ازاين وصيت نامه هارا مطالعه کنيد وفکر کنيد اگر اين ياسداري است که کنارسنکر نمازشب مي خواند وجانش رادرمحل خطرقرار مي دهد ووصيت نامه  مي نويسدآنطوروصيت ها اگراينهامسلمان هستند خوب من جه مي گويم ؟تفکرکنيد وقدري ازاينهاتعليم وتعلم ييدا کنيد صحيفه نور امام خميني *

وصيت نامه شهيد نصرالله جمشيدي شهادت شلمچه عمليات کربلاي10 سن 23اين شهيد عزيزخلق وخوي بسيارزيبا داشت ازروحيات ايشان تواضع وسادگي روحيه شادوبا نشاط ظلم ستيزي خوش برخوردنوازش کودکان وجاذبه عالي بود اميدواريم که باکلام اين ستاره هاي روشن راه خدا رابيابيم وقتي به اوگفتند خانه براي خود ت تهيه نمي کني؟ گفت من يک خانه دارم که 2 متر است منظورش خانه قبربود خداوند در انقلاب وجنگ اينطور جوانان را متحول نمودکه نمونه اي ازاين تحول دروصيت شهدا اشکاراست .                    

وصيت نامه شهيدنصرالله جمشيدي                      

بسم الله الرحمن الرحيم

اللهم فاقبل عذري وارحم شده ضري

وفکني من شد وثاقي

يارب ارحم ضعف بدني

بارالها بيذير ازکرمت يوزشم

عاجزم وناتوان بنده بي ارزشم    

 به حال زارم بود ترحمي خواهشم    

بده نجات اي خداازآتش دوزخت 

بارالها توئي خالق اين جسم وجان 

  ترحمي کن زلطف براين تن ناتوان 

 به نازکيهاي پوست وسستي استخوان     

           قادري  ومقتدر غافري ومهربان

برهمه مسلمانان واجب است که وصيت نامه داشته باشندومن نيزبرخود واجب ديدم که دست به قلم ببرم وبا نوشتن چند خطي بعنوان وصيت ،خداراازخود خشنود کنم وتکليفم راانجام داده باشم واين وصيت نامه اي است که در سنگر اطلاعات وعمليات درمقابل تصاوير تعدادزيادي ازشهداي اطلاعات ازجمله احمد ميرزاپور ومسعود ديندار مي نويسم قالوا انالله وانااليه راجعون :مابفرمان خدا امده وبه سوي اورجوع خواهيم کرد خدايامراچنان ياري کن که بتوانم تورابشناسم وچنان شناختي به من بده که بتوانم تورادرک کنم تاعشق به توپيدا کنم وچنان عشق خودت رادر دل من بگستران که در ان محوشوم وبه سوي توبيايم وسعادتي نصيبم کن که من هم به جمع شهدا افزوده شوم ومرگم شهادت درراه توباشدوفقط به خاطرتو جان بدهم وهيج هدف وشوق ديگري دردل نداشته باشم .بارخداياازتوتشکر مي کنم که دراين زمان و عصر به مااين نعمت بزرک رادادي تا شايد بتوانيم خودمان راپاک گردانيم ومسلمان شويم وبراي ياري دين توبپا خيزيم  وهوي وهوس راکنار بگذاريم وبخاطرياري اسلام ازدنيا برويم. خواهران وبرادران هميشه ودرهمه جاودرهرحال پشتيبان امام وانقلاب واسلام ورزمندان باشيد زيرا اين اعمال شما موجب مي شود که جنک بزودي وبه نفع مسلمين خاتمه يابد.فريب افراد جاه طلب رانخوريد که اين کارموجب دوري از خداو شکست شماست . از خدابترسيد زيرا خداوند ناظربرتمامي اعمال شماست وطبق کفته امام عزيزمان عالم محضرخداست درمحضرخدامعصيت نکنيد.غيبت نکنيد که موجب قساوت قلب مي شود.      به اهل بيت عصمت وطهارت بيشترتوسل بجوئيد و براي نجات اسلام وسلامتي امام وظهورامام زمان دعاکنيد   وبه نمازجماعت اهميت دهيد و هنگام نماز به چيزديگري فکرنکنيدواگر زندگاني راساده تربگذرانيد سبک ترهستيدوازدلبستگيهاي دنيا رها شويد همانطورکه علي از دنيا دست کشيد. ازبابت جنگ خيالتان راحت باشد درهرزمان وعصر ودوره اي جنگ بوده ودرمقابل حق باطل بوده ودرمقابل اسلام کفربوده درمقابل موسي فرعون درمقابل پيغمبراسلام صلي الله عليه واله ابوسفيان درمقابل امام حسين يزيدودرمقابل موسي کاظم عليه السلام هرون ودرمقابل انقلاب اسلامي ماهم صدام وامريکا واسرئيل وديگر جنايتکاران بايد باشند ويکي ازدلايل برحق بودن انقلابمان همين جنگ است که انقلاب مارابه انقلاب پيامبران وامامان شبيه مي سازد. وانشاءا باطل نابود شدني است چون خود خدا فرموده :جاءالحق وزهق الباطل وهمواره حق پيروز است. لذا شماهم صابرباشيدکه خداصابرين رادوست دارد.ازيدر ومادرم بسيار عذرمي خواهم جراکه از کودکي تابحال به غيرازرنج وزحمت حيز ديگري ازطرف من عايدشان نشده وازاينکه نتوانستم درکارهاي خانه وغيره همدستشان باشم معذرت مي خواهم وازخداوند طلب بخشش مي کنم که ارحم الراحمين است .  وبه برادران وخواهرانم بگوئيد که دنبال کسب علم ودانش باشند.

و باافرادوخانواده هاي بد رفاقت نکنند که باعث بدبختيشان مي شود  وبه مسائل شرعيوديني بيشتراهميت ب دهند،که اين دنيا محل ازمايش است وبايدازاين ازمايش موفق بيرون ائيم و پلي محکم براي اخرتمان بسازيم واز   دوستا ن مي خواهم که اگردرايام دوستي باانها خطا ولغزشي ازمن سرزده وباعث رنجش انها شده مراببخشيدوموردلطف خودقراردهيد وجبهه هارافراموش نکنيد .  

  و سنگرهاي شهيدان را پرکنيد که موجب تقويت اسلام است.


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
یادشهدا
نویسنده : حسين
تاریخ : شنبه 20 خرداد 1391

                                              

 زنده نگه داشتن یاد شهدا           

       کمترازشهادت نیست.                    

                         مقام معظم رهبری         


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
گمشده انسان
نویسنده : حسين
تاریخ : جمعه 19 خرداد 1391

 نمایش تصویر در وضیعت عادی نمایش تصویر در وضیعت عادی نمایش تصویر در وضیعت عادی 

بسم الله الرحمن الرحیم  گمشده انسان چیست؟ انسان دراین دنیا گمشده ای دارد وبرای رسیدن به او دنبال این وآن می رود تاباپیداکردن او به ارامش حقیقی ودائمی برسدوبعضا دراین جستجو اشتباه می کند واغیار رابه جای دوست واقعی انتخاب می کند.وعمری د نبال دیکران می دود  تاانسان به یارحقیقی خود نرسد ارام وقرار نمی گیرد تا بچه است هرچه اسباب بازی به اوبدهی بازهم اسباب بازی  می خواهد کمی بزرگتر که شدازوالدین دوچرخه می خواهد به مرورزمان به موتورعلاقه ییدا می کند بعد ماشین وعوض کردن مدل ان  یاخانمها عروسک وانواع ان   یالباس وانواع مد ان   بعد هم قطاروهواییما بازاین روح سیری ناپذیر انسان به فکر تسخیرفضاوپروازدراسمان  یا مالک شدن برتمام کره زمین می افتد وبعد ازان به دنبال تصاحب کره ماه می رود اگر تمام ثروت وهمه عالم رابه اوبدهند بازبیشتر می خواهد ودوست داردبرای همیشه زنده بماند چون  خداوند انسان رابرای خودش افریده وهمه اشیاء رابرای انسان خلقتک لاجلی وخلقت الاشیاء لاجلک انسان برای ابدیت افریده شده وازروح الهی دراو دمیده شده و در این دنیای خاکی امیخته به زروزیور به دنبال تمام  کمال وزیبای به تمام معنی می کردد ودیگران رابا اوعوضی می گیرد.                                       

افسوس که عمری پی اغیار دویدیم          از دوست بمانیم وبه مقصد نرسیدیم                         

 صبح تاشب دردرون خود نیاز به محبوب حقیقی رااحساس می کندجوان عزیز این گمشده کیست؟تااورانیابی به آرامش نخواهی رسید چراکه فرمود:  الابذکرالله تطمئن القلوب.  اری گمشده انسانها دراین دنیای پرازظلمت وتاریک  الله است که نور اسمانها وزمین است الله نوراالسموات والارض که تمام خوبیهاوزیبائیهارا داراست  صاحب همه کمالات است    حسن ان دارد که یوسف افرید.   انسان اگرعاشق کسی می شودبرای این است که دراوخوبی وکمالی می بیند جرابایدعاشق خداشویم و خدارا دوست بداریم جون او همه قدرت وهمه علم وتمام نور  زیبائی ومهربانی وعزت ورحمت است اگراورابشناسی حتما اورادوست خواهی داشت واورابا دیگران ودنیای بی ارزش عوض نخواهی کرد.  والله خیر وابقی  . به این واژه ها دقت کن: ارحم الراحمین خداازمادر به انسان مهربانتروازهمه بهتراست. کریم  رحیم   نور  رئوف  عفو  غفور  رحمن  رزاق  عزیز  غنی قوی    هادی   باقی و......     اگرمی خواهی اورابشناسی شناسنامه او دردعای جوشن کبیر واسماء حسنای اوست نامهای نیکوبرای خداست اورابه ان نامهابخوانید.  الله مبدا ومنبع همه خوبیهاوسرجشمه  نیکیها وخیرات است. خداشناسی بدون شناخت جانشین او فایده ندارد. معرفت خداارتباط تنگاتنگ باشناخت امام زمان داردکه گمشده دیگرماست .  درسخن امام حسین علیه السلام امده است که شناخت خدارا همان  شناخت امام زمان معرفی نموده است.   امام زمان آئینه تمام نمای خداست. اوکه جانشین خداست خوبیهای خدارا داراست دوست عزیزوقتی که بااواشنا شدی واشتی کردی جه وظیفه ای داری؟وظیفه این است که جوانان وانسانهایی راکه هنوز گمشده دارند وخودشان نیزدرتاریکی دنیا گم شده اندوشبانه روزدنبال سراب می روند دستگیری وهدایت کنی . هدایت به سوی زیبائی مطلق . به سوی نور به سوی الله وبه سوی قران واهل البیت  درفضای تاریک  دهکده جهانی   عزیزم   شماازنور بنویس  ازخوبیها بنویس  نیکیها وخوبیهارامنتشر کن وثابت قدم باش  جراکه خدای سبحان می فرماید: ان تنصرواالله ینصرکم ویثبت  اقدامکم اکرخدارایاری کنید خداشمارایاری می کند وقدمهای شمارااستوار می - گرداند.                                     


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
سخن قبر : حديث :
نویسنده : حسين
تاریخ : شنبه 13 خرداد 1391

نمايش تصوير در وضيعت عادينمايش تصوير در وضيعت عادينمايش تصوير در وضيعت عادينمايش تصوير در وضيعت عادي

 نمايش تصوير در وضيعت عادينمايش تصوير در وضيعت عادينمايش تصوير در وضيعت عادينمايش تصوير در وضيعت عادي

سخن قبر : حديث :

قبرانسان هروزندامي دهد:*من خانه تاريکي هستم

                  همراه خودنوربياوريد "          

                 "نورقبرنمازشب است."

من خانه ماروعقربها هستم همراه خود پادزهر بياوريد.

                  "پادزهر صدقه است"

             من خانه وحشت وتنهايي هستم،

               همراه خود انيس وهمدم بياوريد.

"انيس وهمدم انسان دروحشت قبر قرآن کريم وپربرکت است."

         من خانه فقر هستم همراه خود گنج بياوريد.

"گنج شهادت لااله الا الله ومحمدرسول الله صلي الله عليه وآله وسلم است"

                      من خانه خاکي هستم همراه    خودفرش بياوريد. 

                              "فرش عمل صالح ونيک است."

                       جمال محمد صلوات


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5

آمار مطالب

:: کل مطالب : 406
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 8
:: بازدید هفته : 102
:: بازدید ماه : 915
:: بازدید سال : 2646
:: بازدید کلی : 247565

RSS

Powered By
loxblog.Com